Reklamní spot

Reklamní spot je krátké a účelné sdělení divákovi včetně loga, adresy a ceny. Je to prakticky jediný způsob jak mu přiblížit všechna tato sdělení najednou. Televizní reklama je nejúčinnější reklamou v její historii. Její úspěch je vždy v rukou tvůrce reklamního spotu. Reklama se používá pro podporu prodeje novinek, nebo „ležáků“. Jedná se o tzv. produktovou reklamu. Druhým typem je pak  „image“ reklama, která má za úkol udržet povědomí o značce.

 
Reklamní spot
má širokou možnost použití. Jedná se např. o podporu podnikatelské činnosti. Zejména podpora spotřeby, nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu, nebo prodeje nemovitostí, podpora poskytování služeb, propagace ochranné známky.

Reklamní spot by měl být připraven na míru, podle přání klienta. Záleží na tom, kolik chce investovat, a koho chce oslovit. Nejúčinnější je tzv. chytrá reklama, kdy reklamní spot vystihuje potřeby klienta a neútočí na konkurenci.

Reklamní spot je efektivním nástrojem propagace a jeho použítí je vhodné prakticky pro všechny obory činnosti. Záleží jen na kvalitě a kreativitě jeho zpracování. Na rozdíl od čtení nezáživného textu, či prohlížení nekvalitních a nic-neříkajících fotografií je právě reklamní spot tou pravou formou jak vyniknout!

 
Reklamní spot v oblasti gastronomie a ubytovacích služeb:
 
  • možnost ryhle a zajímavou formou představit rozsah a kvalitu poskytovaných služeb a přesvědčit tak potenciální zákazníky o návštěvě právě vašeho zařízení
 
Reklamní spot v komunální sféře:
 
  • dokonalý způsob jak prezentovat obec, město a jeho okolí a přilákat do dané oblasti vice turistů

Reklamní spot je dokonalým nástrojem, kterým dáváte návštěvníkům Vašich internetových stránek možnost navštívit prostory Vašeho zařízení v klidu a pohodlí domova, kdykoliv a odkudkoliv.


Ctech s.r.o. © 2011|e-mail: info@moderniprezentace.cz|mobil: +420 605 734 003|tel.: +420 261 215 644|Michelská 29/6, 140 00 Praha 4
Zpět